Natalija i mr Rada, a iz "TELEKOM SRBIJA"a.d.

Prethodi:

"TELEKOM SRBIJA" - konačno i zasluženo na prvom mestu!
"Black" (crne) liste "Telekom Srbija a.d.
Saga o ”telekom srbija”a.d. - prvi deo

Natalija Jegdić je diplomirani pravnik, radi u "Telekom Srbija"a.d. na mestu Izvršnog direktora  Direkcije za privatne korisnike.
Nije mi poznato da li je završila državni  fakultet ili neki od "onih" koji" završavaju ovi "naši", a nemam pojma čiji su, jer kako vode brigu o gradjanima, deluju mi kao da su "njihovi".
Na moj zahtev da se izvrši seoba telefona iz Beograda u Baćevac, podnet u skladu sa propisima, odgovara u ime "Telekom Srbija", onako kako sledi u ekspresnom odgovoru za pojmove korespodencije za  ovim operatorom, a sadržajem čije je značenje verovatno samo njoj jasno. Diplomiranom pravniku i još direktoru Direkcije!

A Natalija meni piše:
"U vezi Vašeg zahteva od 17.05.2013.g obaveštavamo vas da smo detaljno analizirali okolnosti i činjenice vezane za predmet zahteva upućenog Telekomu Srbija a.d. te iznosimo sledeće...
Tako korisnik koji je utužen bilo po kom osnovu dugovanja, za fiksnu i/ili mobilnu telefonsku liniju, ne može da ostvari pravo na nove servise, usluge i bilo kakve promene dok ne izmiri celokupno dugovanje...
Da bi se Vaš zahtev u potpunosti realizovao i izvršila seoba telefonskog priključka, neophodno je da ne postoje nikakva dugovanja prema Telekom Srbija.
Uvidom u evidenciju, utvrdjeno je da Telekom Srbija ima prema Vama nerealizovana potraživanja i da je sproveden postupak utuženja"!
Tako napisa Natalija i ostade živa! Njeno pisanje u prilogu, jer njeno pisanje izaziva nevericu, pa ga pročitajte sami.
A šta je delimično realizovano, nije objasnila.

Pre obraćanja njoj, obratio sam se službi "19813" i dobio odgovor iste, upotrebne vrednosti-nikakve.
Odmah po dobijanju odgovora od izvesne Jegdićke, obratio sam se RATEL-u, kao nadležnoj Agenciji, molbom da mi u okviru njihove nadležnosti omogući seobu telefona.
Ministarstvo Dr Rasima Ljajića, takodje nadležno za rad ovog i ostalih operatora, ćuti i ne izjašnjava se.
Na moje obraćanje i Zaštitiniku gradjana, nisam ni posle više meseci čekanja, osim usmenih obećanja "biće, samo što nije", dobio nikakav odgovor.O vrednosti onog što su mi poslali pismeno, presudite sami!
A njih sam pitao za "crne liste", pored ostalog!
I naravno, nisam dobio nikakav odgovor, koji bi imao veze sa mojim pitanjem.

I onda, 28.06.2013.g dobijam od istog operatora, "Telekom Srbija",ali preko RATEL-a, iz Direkcije na čijem se čelu nalazi izvesna Jegdićka, Izjašnjenje, ali sada sa potpisom izvesne Mr Rade Jočić, dipl.ekonomiste, koja je direktor Sektora za upravljanje odnosom sa korisnikom, u Direkciji za privatne korisnike (tu je direktor imenovana, već samo površno opisana, Natalija Jegdić)-Funkcija za brigu o privatnim korisnicima, čiji sadržaj ukazuje na to kakakv haos, neznanje i neorganizovanost vladaju u "Telekom Srbija"a.d. I lopovluk!

A Rada, magistar, piše, RATEL-u, misleći da ja neću doći do njenog dopisa:
"Povodom Vašeg dopisa, koji se odnosi na prigovor korisnika Ristić Ljubodraga upućenog RATEL-u dana 28.05.2013.godine, a u vezi nemogućnosti preseljenje  telefonskog priključka na novu adresu, obaveštavamo vas sledeće:
Proverom kroz našu bazu podataka, utvrdjeno je da ne postoji zahtev za seobu pretplatničkog prava.Nakon prijema dopisa korisnik je kontaktiran i tom prilikom je unet zahtev za seobu pretplatničkog  prava pod brojem protokola 209705852, a odnosi se na seobu sa adrese Vidikovački venac 14 na adresu Gajska 12, Baćevac, Beograd...Rok za odgovor po podnetom zahtevu je 15 dana...".
Njen dopis u prilogu.-

Sramota! Natalija tvrdi da nemam pravo na seobu, pišući svašta, dok Rada magistar( šta li je, gde i kada magistrirala) piše da nema zahteva, koji je Natalija "detaljno analizirala", dakle i ona piše svašta.
Daje sama rok od 15 dana, koji je davno istekao, bez realizacije zahteva, jer seoba  do danas nije izvršena.
I sve pod patronatom Države i njenih organa-Ministarstava, Agencija...

Iz prvog dopisa koji je potpisala Natalija, zaključujem da ona ne zna svoj posao i da je loš pravnik, jer to što je napisala ne piše nigde, osim ako ona svoje dopise ne proglasi podzakonskim aktima.
I zaključim da ona slabo rukovodi svojom Direkcijom, čiji je direktor, jer se u njoj, po Sektorima, piše svašta.
Zaključim da ništa nisu detaljno analizirali, kako su napisale, jer da jesu, ne bi ovako pisali-svašta!

Zaključim da je evidencija "Telekom Srbija"a.d. nešto što nema veze sa stvarnošću. Jer, to ponavljam već više puta, godinama "Telekom Srbija"a.d. podnošenjem tužbe protiv gradjana, nije postojanje istog učinio verovatnim dok o tome ne presudi sud.

Osim ako po tužbama ne postupa sudija Vesna Mastilović sudija Prvog osnovnog suda u Beogradu. Kod nje može svašta, ona tek ne zna ništa ili je od Telekoma Srbija plaćena da sudi kako sudi.
I osim, ako  posle njene presude ne uzima u rad sudsko veće Višeg suda u Beogradu, sudija Aleksandar Ivanović, predsednik veća sa sudijama članovima veća , Vesna Karadžić-Ristić i Vukica Isakov.
Predmet Višeg suda u Beogradu, Gž-15082/11 od 20.februara 2013.g.

I, kao da je pratio našu prepisku, javi mi se Prvi osnovni sud u Beogradu, Rešenjem od 28.05.2013.g (u prilogu) kojim se STAVLJA VAN SNAGE Rešenje o izvršenju Četvrtog opštinskog suda u Beogradu od 04.12.2009.g, dakle posle 3 godine čekanja na postupanje suda, predmet se ne rešava, već se ja upućujem na parnicu...A telefoni od strane ovog operatora su mi demontirani već 4 godine.
I narednih 5-6 koliko će trajati parnica, jer je ovaj operator u sporu sa 150.000 gradjana, oni neće biti u funkciji?!

Logično, postavlja se pitanje zar je trebalo Sudu da tek nakon isteka perioda od tri godine, utvrdi da nešto nije verodostojna isprava. Ili, da ne utvrdi da nije nadležan. O tome je morala da odlučuje sudija ovog suda Ćuić Marina, ali o njoj u drugom tekstu.
Jer, ne može za isti predmet spora, za istu adresu, za istog korisnika usluga, za isti period, biti nadležan i Prvi osnovni sud u Beogradu i Drugi osnovni sud u Beogradu-sudska jedinica u Sopotu.
Onako kako odgovara operatoru.U ovom slučaju kako odgovara Ćulibrku.

Što se onda čudimo što nam ovako funkcioniše država Srbija !?

Možda ovaj tekst ne bih ni pisao, jer bi nekome mogao delovati i kao preterano lična stvar, lični problem, a nije, da se u petak, nisam morao pojaviti u poslovnici "Telekom Srbija"a.d. u Barajevu, kako bih rešio iznenada nastali problem.

Naime, zbog neplaćenog računa za broj numeracije 011/83-41-450, tako mi je rečeno u službi "19813", morao sam odneti dokaze o izvršenom plaćanju samo u poslovnicu u Barajevu, jer mogućnost slanja dokaza o uplati faksom, u "Telekomu" ne postoji, niti elektronskom poštom.
Samo put pod noge, pa u red na čekanje.

A taj broj se, opet po evidenciji "Telekom Srbija", i nakon plaćanja neće uključiti, jer je u sudskom postupku od 2009.godine, pa nema uključenja dok se dug ne izmiri, a to je u narednih pet godina i dosadašnjih 3 godine-ukupno osam godina prepiski sa "Telekom Srbija".A taj telefon, te numeracije, nije predmet spora, ali kome ja to da kažem?
Tek kada sam predočio dokaze da se meni za ovaj broj redovno ispostavljaju računi koje plaćam, dat je nalog za uključenje.
U poslovnici je sama radila jedna, izuzetno prijatna i ljubazna devojka.

Pored mene je jedna žena, sva u očaju, pokušavala da dobije neko objašnjenje, za neki, kako je rekla nepostojeći dug od 5 hiljada, po tužbi za koju i ne zna da postoji ali je nekako "uletela" u evidenciju koju ima operator, a telefon joj je u medjuvremenu demontiran.Trajno! Plus da plati sudske takse?! Pa kamate...čisto nasilje.
Dat joj je savet da ode u Beograd i tamo se negde raspita šta da radi?!
Da li je Država rešila da na ovaj način, otimačinom od gradjana, puni državnu kasu?U fingiranim sudskim postupcima?

Sa odobrenjem ljubazne službenice, dobio sam "Knjigu utisaka" na uvid.
Za ono što su gradjani zapisali, u vezi poslovanja "Telekom Srbija", potpisali se, ostavili svoje lične podatke-ali tu knjigu niko ne čita, mene je bilo sramota.

Gospodjo Jegdić, sedite na autobus pa u Barajevo, sa ili bez Mg Rade Jočić, uzmite knjigu pa kod Ćulibrka-sram vas oboje bilo.
Pa, ako Vam ne bude nešto jasno ili bude potrebno neko naknadno objašnjenje, nazovite me na telefone naznačene na ovom sajtu.

Prilog:
-Dopis Natalije Jegdić;


-Dopis Mg Rade Jočić;

-Dopis RATEL-a

-Rešenje Prvog osnovnog suda u Beogradu

-Dopis Ristić Ljubodraga operatoru

Komentari   

+11 # Lemi 24-12-2013 09:31
Mozda bi sve bilo lakse da si placao racune umesto sto imas dug prema kompaniji od koje ocekujes da ti izvrsi dodatne usluge.
Odgovori | Odgovori uz citat | Citat
0 # Zoran N. Urošević 17-08-2015 14:08
Za sudiju Vukicu Isakov (napred pomenutu) mogu reći sve najgore. Predmet ostavine (koga ona vodi već petu godinu i to po treći put na većanju) kako '' zakon '' i '' sudska praksa '' nalažu neće nikada biti rešen bez obzira što za to ne postoje ni najmanje zakonske prepreke. Ništa čudno. Ovo je Srbija : zemlja u kojoj vladaju oni koji bi trebalo da budu sa '' one '' strane zakona i to po zakonu ...
Odgovori | Odgovori uz citat | Citat
0 # Ristić 20-05-2016 05:31
NDA LI MOŽETE DA NAPIŠETE KOJE RAČUNE NISAM PLATIO,AKO SAM vAS DOBRO RAZUMEO,PA DA NASTAVIMO DA SE DOPISUJEMO U OPŠTEM INTERESU I PRILAŽEMO DOKAZE,pODSEĆAM U SUDOVIMA POSTOJI 450.OO 0 PREDMETA OVOG OPERATORA PREMA GRADJANIMA.jA INAČE PLAĆAM SAM USLUGE KOJE DOBIJAM,SAMO NASTAVITE.lEMI, AKO IMATE ARGUMENTE.
Odgovori | Odgovori uz citat | Citat
0 # Ristić 20-05-2016 05:33
Razumem Vas potpuno,ako Vam je uteha,ja u osnovnom sudu u Valjevu imam ostavinski postupak od 1988.godine,svi ma sam se u pravoudju obraćao,ali je to gubljenje vremena
Odgovori | Odgovori uz citat | Citat
-3 # Ristić 20-05-2016 05:38
Ne javcljate se, pa neće "Telekom" biti prodat da morate svašta da pišete po nečijem naredjenju.Hoće te li da otpočnemo javnu prepisku pa da vidite koliko su gradjani zadovoljni uslugama "Telekom"-a.Ali da ne naklapamo, sqmo dokumentima.Pit am vas;
1.-Da li je izvršena liberalizacija u oblasti fiksne telefonije,ili je Vaša kuća i dalje monopolista?
Odgovorite ako znate.Ili smete!
Odgovori | Odgovori uz citat | Citat
0 # Goran 13-05-2017 15:14
Sta reci imao sam predrasude oko ovih telefona uvek kupovao mobilne koji su i skuplje i koji su kao brend zbog imena samsung,mogu da kazem kad sam ovaj mobilni uzeo iznenadio se TELEFON NEISPRAVAN Huawei nov a neispravan .Jedino sto mi ostaje je da novi telefon koji sam uzeo u vaoij poslovnici nosim u servis a od vas danastavite da mi saljete racune . To se zove briga o korisnicima i naravo profit sa Huaei.
Odgovori | Odgovori uz citat | Citat