Saga o ”telekom srbija”a.d. - prvi deo

 

Danas sam od nepoznate osobe primio pismo, elektronskom poštom, čiji sadržaj mi je  privukao pažnju. Nakon dobijene saglsnosti od autora teksta, odlučio sam da ga stavim na sajt,kao uvod u seriju članaka koje pišem o «Telekom Srbija»,a iz kojih sevidi šta sve trpe gradjani Srbije, korisnici usluga ovog operatora.I nemaju kod koga da zatraže i dobiju zaštitu.

Tekst prenosim u izvornom obliku, sa imenom i prezimenom autora.

SAGA je reč norveškog porekla, i označava priču o podvizima bogova, kraljeva u Skandinaviji, bajka, mit. zbog toga, značenja te reči,napominjem da je svaka sličnost ili asocijacija sa Brankom Radujkom slučajna. Obaveštavam posetioce sajta da ću sve ovakve probleme građana, sa njihovim odobrenjem i bez obzira koji je operator stavljati na sajt, odnosno, na uvid javnosti.

 

To: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

 

Cc: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

 Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli., Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.,

 Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

 Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

 Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli., Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.,

 Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.,

 Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.,

 Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

 Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli., Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.,

 Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

 Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

 Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

 Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

 Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

 Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

 Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

 Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

 Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

 Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. 

Поштовани,

Ваш сам корисник дуги низ година. У неком тренутку (пре, рецимо, 8 година) сам прешла на плаћање путем рачуна (тзв. постпејд). У то име сте ми средином године, као старом и верном кориснику који никада није каснио с плаћањем рачуна, понудили обнављање Уговора и продужење истог на још 2 године. То да будем ваш корисник још две године правдате чињеницом да сте ми дали мобилни телефон. И то би било у реду, да је тај телефон исправан. Међутим, то није случај. Не знам колико сам пута досад ишла у Ваше пословнице, што у центру, што на НБГ, али претпостављам (тачније, надам се да, као озбиљна компанија) о томе имате прецизну евиденцију. Описаћу шта се дешава с тим назови телефоном, по ко зна који пут, а онда и додати оно што сам од Вас и Вашег овлашћеног сервиса добила као одговор.

Дакле – телефон је заиста симпатичан. Мали, згодан, има андроиод о.с., што га чини, је ли, модерним. Међутим, оно што је суштинска сврха телефона, да неко може да ме назове или пошаље текстуалну поруку – није баш да је могуће. Док је у стању мировања (можда ће Вам бити јасније ако напишем "стенд-бај"), неретко се дешава да се блокира. Не реагује на команде, екран је затамњен и изгледа као да је угашен. Што би, верујте ми, био чак и мањи проблем. Па шта, укључићу га, видећу ко је звао или слао поруке, и проблем решен (што не значи да желим телефон који се гаси сам од себе, немојте такав да ми нудите у замену). Проблем с овим телефоном је што док је у тој "изгубљеној" фази, он уредно даје сигнал позивачу да сам ја доступна. Наиме, док је био тако "заглављен", позвала сам себе с другог броја, добила сигнал да мој 064 телефон звони, али исти није давао никакве сигнале. Немоћна да ишта урадим с њим, принуђена сам да сваки пут извадим батерију и на тај начин га поново укључим. И знате шта – нигде информације да ме је ико звао. Дакле, тај ко ме је звао може да помисли само да ја не желим да одговорим на позив. Знате, ја сам приватник, и згог овог телефона сам можда (вероватно) изгубила и неки посао.

Шта се даље дешава – с овом идентичном примедбом одлазим у Ваше представништво на Булевару (тзв. Лола), предајем телефон на сервис, и враћате ми га С ПРОМЕЊЕНИМ МИКРОФОНОМ!!! Да ли и Ви примећујете пајтоновски (Монти Пајтон, прим. аут.) моменат у овоме? Пожелевши да придавим некога (срећом, пуна сам духа, па сам се сита исмејала), односим телефон са собом, и проблем се јавља поново. Враћам се у Лолу после неког времена, с намером да раскинем Уговор, јер се очигледно спрдате са мном, али авај – не може то тако, морам да исплатим све рачуне до краја уговорног периода. Јер Ви имате процедуре!!! А имам ли ЈА право на процедуре? Ако ме везујете Уговором на ДВЕ године, јер сте ми дали телефон, имам ли право да добијем и телефон који ради?

Послала сам исти телефон поново на сервис, покушале су Ваше колеге да ми га врате јуче, али нисам желела да га узмем. А знате ли који је извештај сервисера? Забавно је, будите спремни – НЕМА КВАРА. Сад ради и микрофон, јееееј! Пресрећна сам! 

Видите, свесна сам ја да се борим с ветрењачама. (Јер, писала сам и РАТЕЛ-у прошли пут, све је то, изгледа, "дување у исту тикву"). И свесна сам да Ваш овлашћени сервис може да напише шта год пожели. Тај телефон се не блокира чим га укључим, па да они с неким тестићем од 10 минута могу да примете квар, али ја могу. А верујте, нисам толико докона да Вас обилазим свако мало. (једном сам Вам, у неком од приговора, и навела колико сам новца дала на гориво и паркинг). 

Али, будите и Ви свесни – карбон копија ове поруке управо је послата свим мојим пријатељима (од којих сам неке убеђивала да не мењају мобилног оператера, чак и, будала, била успешна у томе), на адресу познатијих ТВ станица, БГ. хроници и појединим новинским кућама (сви имају дозволу да ово објаве ако желе, наравно без мог броја који је у наслову ове поруке), окачићу на Твитер и Фејзбук. Јер, доста је било, заиста. 

Срдачан поздрав,

Александра Милановић

A kako se sve nastavilo procenite sami:

 

Branko Radujko se trenutno sa Nebojšem Čovićem i Draganom Džajićem bavi Crvenom Zvezdom i NIS-om.

 

Dodaj komentar


Sigurnosni kod
Osveži