Komentar nepoznatog posetioca, od 02.01.2013.g - dopuna

Предлози за унапређење сајта

Нека лична размишљања


Поштовани,

Да не би настала „збрка“ код посетилаца сајта, а у вези са мојим претходним коментарима, у складу са Вашим сугестијама, шаљем Вам мало исправљен текст као нову тему и молим да га објавите.

Због таквих као што сам ја, можда није лоше размислити да се (ако је то могуће) нове теме и коментари не приказују на сајту истог момента кад се пошаљу, бар док се летимице не прегледају од Администрације, или сам пошиљалац не затражи неку Вашу интервенцију над текстом који је послао. Које би било то време „чекања“, ствар је ваших кадровских и техничких могућности и како га евентуално дефинишете. Мислим да члановима неће сметати уколико неки њихов текст буде приказан са извесним закашњењем. О овоме могу, и пожељно је, да се и они изјасне. Овде првенствено мислим на новопридошле (нове) чланове, који можда, објективно, и не познају системе коришћења и функционисања оваквих медија.

Под термином „Члан“ сматрам све оне који су се пријавили (регистровали) на сајт и дали неки свој допринос (отворили неку нову тему, дали неки свој предлог, коментар и сл.).

Ценим Ваш садашњи став да нема рецензије текстова које пошаље неки корисник (члан) и то не би требало ни чинити без изричите сагласности онога ко их је послао. Уколико неки корисник прецизно укаже шта моли да се измени у тексту (нпр. погрешна формулација нечега), не видим разлог зашто то не би било и урађено. Али, сајт је тако организован, а читајући поједине теме и коментаре (на моје задовољство) видим да се сви корисници веома коректно понашају, да су међусобна опхођења чланова, као и Администрације, на потребном културолошком нивоу и да нема злоупотреба. Надам се, и верујем, да ће тако бити и убудуће.

Код је већ о томе реч, имам два предлога:

  • а) Мислим да не би било лоше да се у основном менију предвиди нешто у виду „Форума“, где би чланови могли, по одређеним-дефинисаним областима, отварати нове теме и водити дискусије, не оптерећујући основну страницу, како је то сада. Ово је на известан начин приказано у основном менију под „Мапа сајта“, али форум би требало другачије обликовати.
  • б) Без обзира што на овом сајту до сада није било злоупотреба, мислим да не би било лоше прописати и одређена „Правила“ која би корисницима и члановима била путоказ о начину функционисања сајта, односима, регистровању, начину понашања и коришћења, шта се сме писати а шта не, границе које дефинушу када нека тема или коментар неће ни бити објављени, итд.


Молим и Вас и све кориснике-чланове да ово схвате као искључиво мој лични став о коме, уосталом, свако може да се изјасни. Без обзира да ли је било (или не) неких ексцесних ситуација, у једној оваквој организацији мора постојати одређена регулатива, бар када су у питању нека основна питања.

Свестан сам чињенице да су за све оно што сам навео потребни и кадровски и материјални ресурси. Зато, што се више корисника активно укључи у рад и пружи помоћ по било ком питању, биће и Вама лакше. Уосталом, и далеко посећенији и познатији сајтови имају предвиђену кадровску шему, па не искључују ни ону опцију (енг. „Donate“) – Донирајте. Прочитао сам Ваше „путешесвије“ и знам како многи такви данас живе, а камоли да раде и овакво нешто. Зато, предлажем, предвидите и ово задње.

Захваљујем Вам на до сада показаној коректности.

Срдачан поздрав

Dodaj komentar


Sigurnosni kod
Osveži